Dat hebben we mooi voor elkaar gekregen!

In 2018 viel een aantal dingen, waar behoorlijk veel werk aan vooraf was gegaan, op zijn plek. Zo werken JADOS en haar dochters Stumass, Capito Wonen en IVA nu echt samen als één organisatie en hebben onze medewerkers hun weg hierin gevonden. Ook onze zorginhoud bereikte het afgelopen jaar een belangrijk omslagpunt. Jarenlang hebben wij ons op een zelfde manier ontwikkeld, maar sinds een jaar of twee is onze kijk op autisme en hoe hier mee om te gaan aan het veranderen. Ons zorgteam heeft inmiddels scherp welke kant het op moet om mensen met autisme nog beter te kunnen helpen bij het zetten van belangrijke stappen in hun ontwikkeling. Nu is het zaak om ook naar onze begeleiders en jobcoaches de juiste kennis over te brengen en vaardigheden aan te leren. Gesterkt door de overtuiging dat we de juiste richting hebben gevonden en de motivatie en gedrevenheid van onze medewerkers, hebben we er het volste vertrouwen in dat dit gaat lukken.
In 2019 vieren we ons 10 jarig bestaan. In deze 10 jaar hebben we al veel voor elkaar gekregen. Maar we kijken uit naar de jaren die nog voor ons liggen. Door de groei die we hebben doorgemaakt en nog doormaken, lukt het ons steeds beter om onze belofte waar te maken: Zoveel mogelijk mensen met autisme als vanzelfsprekend laten participeren in de maatschappij.

Martijn van Gompel, Bestuurder JADOS