Hier worden we blij van

De positieve toekomst van Inge

Wat is er leuker dan te lezen hoe het met onze bewoners gaat. Inge vertelde haar verhaal al eens in de IVA film, maar geeft een jaar later nogmaals inzicht in haar leven. Aangevuld door Floor, haar begeleider.

Mooi in beeld gebracht: Werken met autisme

Omroep Gelderland brengt kort maar krachtig in beeld hoe IVA mensen met autisme helpt werk vinden én te houden. Bekijk het item hier.

Prachtig artikel over IVA Assen

Het Dagblad van het Noorden schreef vorige week een mooi artikel over IVA Assen. En dan specifiek over de fijne samenwerking en onderlinge band tussen onze bewoners en overige bewoners. Een goed voorbeeld zoals we het graag zien op onze locaties. Je kunt het artikelen lezen via de volgende link (je moet je wel registeren).

Artikel over IVA Assen

In balans op de werkvloer

Onze Noortje verzorgde in het kader van de ‘Sterk in je werk week’ Yoga lessen voor medewerkers uit de zorg. Perfecte invulling van het thema: In balans op de werkvloer. Maar ook op het Dankjewel-lied voor medewerkers in zorg en welzijn en de aftermovie willen we je graag attenderen.

Zelf bedacht kaartspel wordt uitgebracht

Een spel ontwikkelen dat ook daadwerkelijk wordt uitgebracht. Voor een van onze Groningse bewoners is dit werkelijkheid. Inmiddels is de kickstarter online en kan de promotie starten!

JADOS reizen: Leuk en leerzaam

JADOS reizen: Bedacht én georganiseerd door bewoners en begeleiders van JADOS. Deze zomer gaan 56 studenten, bewoners en ambulante cliënten van Stumass, IVA en Capito Wonen met elkaar op vakantie!

Warme open avond IVA Drachten

Op naar een goede samenwerking met de buurt! Een op meerdere fronten warme open avond zorgt voor goede start IVA Drachten.

Luister naar mij

Tijdens de autisme week heeft ons team in Nijmegen het thema ‘Luisteren naar autisme’ vertaald naar fluiten. Ze gingen op pad om de volgende boodschap te verspreiden.

Social media

Sinds eind 2018 is het volgen van onze social media kanalen nog leuker! Een super enthousiaste groep begeleiders gaat ervoor zorgen dat er meer verhalen vanuit de dagelijkse praktijk op onze ‘socials’ worden gedeeld. Volg dus onze kanalen en laat weten wat je er van vindt.