2. Klachtencoördinatie via de klachtencoördinator Jados
Heeft de klachtopvang jouw onvrede niet weg genomen? Of vind je dat je onvoldoende gehoor krijgt bij de betrokkenen? Neem dan contact op met onze onafhankelijke klachtencoördinator.
De klachtencoördinator kan op een laagdrempelige en informele wijze jouw klacht coördineren. De klachtencoördinator geeft onafhankelijk informatie en advies en kan je ook meer vertellen over de klachtenprocedure. De klachtencoördinator behandelt de klacht niet inhoudelijk en doet geen uitspraak over wie er gelijk heeft, maar zoekt naar een oplossing waarin alle betrokkenen zich kunnen vinden.
Het onderzoeken en afhandelen van de klacht gebeurt door door de verantwoordelijke voor de afhandeling. Uitgangspunt daarbij is wat jij zou willen bereiken met jouw klacht. Alle klachten worden door de klachtencoördinator uiteraard vertrouwelijk behandeld. Er worden geen stappen ondernomen zonder jouw toestemming.
Je kunt de klachtencoördinator Jados bereiken:
- Via e-mail: klachten@jados.nl (voorkeur)
- Telefonisch: 026-3530343 (op werkdagen)
Neem de onderstaande informatie op in je klacht:
- naam, telefoonnummer (bij voorkeur 06 nummer) en het adres;
- een omschrijving van de klacht;
- naam van de locatie;
- een omschrijving van de reeds ondernomen stappen.
Je ontvangt direct een (ontvangst)bevestiging van je klacht. De klachtencoördinator neemt vervolgens zo snel mogelijk contact met je op.